Padomi



Kā ēst garšīgi un nepalikt resnam?

Katras sievietes sapnis ir ēst garšīgi un nepalikt resnai. Zini – tas ir ne tikai sieviešu, bet arī vīriešu sapnis! Mums visiem patīk gardi paēst un mēs visi gribam izskatīties labi.

Foto: instagram.com/sendrali

Būšu godīgs pret Tevi, sevi un visiem, kas lasa šo rakstu - var ēst visu un izskatīties labi. Paskaties uz itāļiem, frančiem - viņi ir slaveni ar savu izsmalcināto virtuvi un ēšanas paradumiem, viņi nav resni! Protams, tūlīt kāds cels roku un teiks, ka tā ir ģenētika u.c. veida maģija. Es ceļu roku nedaudz augstāk un saku, ka nav jāsabāž mutē viss, kas ir uz galda. Ēd to, kas Tev tiešām garšo un ar mēru!

Te gan nav runa par svara nomešanu, bet gan par to, kā ēst garšīgi, kad esi jau sasniedzis savu mērķi.

Galvenās vadlīnijas, kuras Tev būtu jāievēro;

ATCERIES PAŠU GALVENO – VISS IR ATKARĪGS NO DAUDZUMA! CIK DAUDZ KCAL TU DIENĀ UZŅEM UN PATĒRĒ!

  • Aktīvs, veselīgs dzīvesveids - skrien, lec, nūjo, peldi, kusties, nostiprini savu sirdi, uzlabo veselību, jūties un izskaties lieliski;
  • Regularitāte - neizlaid savas aktivitātes, neizlaid maltītes;
  • Pēc treniņa pilnīgi noteikti vari sevi palutināt ar ko gardu, tik’ skaties, lai tas gardums ir olbaltumvielām bagāts! Ja uzreiz nav iespēja pagatavot un uzņemt maltīti, vari izvēlēties gatavus kokteiļus, kur olbaltumu un ogļhidrātu attiecība ir 1:1, kā, piemēram, Protein Performance;
  • Nāk pavasaris, tādēļ nepavadi dienas sēžot dīvānā, bet sāc slaucīt putekļus no velosipēda, nopērc jaunus skriešanas apavus, liec savai vielmaiņai strādāt; :)
  • Ēd ar mēru un ēd visu (nav runa par junk food un konču kaudzi)! Organismam nepieciešamas visas uzturvielas - kā olbaltumvielas, tā arī tauki un ogļihidrāti;
  • Atceries! Veselīgs našķis lielos daudzumos nemaz nav tik veselīgs, piemēram, žāvēti augļi. Tie ir ļoti garšīgi, bet tie jāēd ar mēru, jo tajos ir kosmiski daudz cukura. Našķošanās ir ieradums, un vislabāk no tā vari atbrīvoties, aizstājot to ar citu ieradumu, piemēram, pastaigu;
  • Iekļauj dārzeņus savā uzturā! Vitamīni, šķiedrvielas palīdzēs Tev kontrolēt svaru, jo ir zinātniski pierādīts, ka pietiekams un regulārs uzņemto šķiedrvielu daudzums nodrošina arī labāku un veselīgāku cilvēka ādas izskatu;
  • Pēc pamošanās izdzer glāzi silta citronūdens! Pamodini ķermeni un palīdzi gremošanas traktam, uzlabo vielmaiņu, izvada toksīnus;
  • Atceries - katrs kilograms muskuļu patērē 12 kcal, turpretim kilograms tauku šūnu patērē 4 kcal. Īsāk sakot, iekļauj spēka treniņus savā iknedēļas fizisko aktivitāšu plānā;
  • Sabiedriskā transporta vietā izvēlies aiziet uz darbu ar kājām! Maksimāli izvairies no dīkstāves, kusties; :)
  • Svarīgi ir ne tikai tas, ko Tu ēd, bet arī kā Tu ēd! Nesteidzies, izbaudi maltīti, sagremo to kārtīgi;
  • Lieto uzturā vitamīnus un minerālvielas, piemēram, kalciju, kas uzlabo vielmaiņu.

Gribu ar šo visu teikt, ka nav jāievēro drastiskas, nevajadzīgas diētas, nav jāatsakās no sev garšīgām lietām vai jāizslēdz no uztura kāda no uzturvielām - tas viss ir nevajadzīgi!
Dzīve ir jāizbauda, un nevajag sev liegt to, ko patiešām vēlies, bet jādara visu ar mēru! :)

Ievēro šos dažus ieteikumus un tici man - Tu varēsi pie vakariņām izdzert kādu glāzi vīna!